Bellio Trade Kft.
Cím:
1222 Budapest, Nagytétényi út 100. 3. emelet
Email: hello@bellio.hu
Telefon: + 36 70 550 7026

FONTOS INFORMÁCIÓK

GYAKORI KÉRDÉSEK

A weboldal üzemeltetője a Bellio Trade Kft. 1222 Budapest, Nagytétényi út 100., telefonszámunk: +36 70 550 7026, email címünk: hello@bellio.hu

Elképzelhető, hogy a Gyakori kérdések között is megtalálod a választ a kérdésedre.

Ha mégsem, lépj velünk kapcsolatba a kapcsolati űrlap kitöltésével, vagy küldj emailt a hello@bellio.hu címre.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Rendelésed értékét online bankkártyás, előre utalásos, vagy 20.000 Ft alatt utánvétes fizetéssel egyenlítheted ki.

Személyes átvételre van lehetőség?

Igen, rendelésed személyesen is átveheted telephelyünkön, melynek címe: 1222 Budapest, Nagytétényi út 100.

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát a megrendeléskor megadott email címedre küldjük el emailben.

A számlát az ajándékozott is megkapja?

Nem, a megajándékozott nem kapja meg a számlát, hanem azt a megrendeléskor megadott emailed címre küldjük el.

Hogy néznek ki az ajándékcsomagok?

Nagy hangsúlyt fektetünk az igényes megjelenésre, ezért a termékeket prémium dekorszalmával kibélelt, minőségi díszdobozokba csomagoljuk és az alkalomhoz illő díszszalaggal kötjük át.

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A rendeléseket expressz futárszolgálattal szállítjuk, melynek ideje magyarországi címek esetében a feladástól számítva általában 1-2 munkanap.

Mennyibe kerül a szállítás?

Belföldi címek esetében a szállítás díja egységesen 1.990 Ft / cím.

Meg tudom adni, hogy melyik nap szállítsák ki az ajándékcsomagot?

Igen, fizetésnél, a pénztár oldalon van lehetőség szállítási dátumot megadni, amelyet minimum 2 munkanappal a szállítás előtt szükséges jelezni.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk a kért dátum betartásában, azonban adódhatnak olyan esetek (pl. futárcég kapacitása, készlethiány), amikor a kérés nem teljesíthető. Ez esetben felvesszük veled a kapcsolatot új dátum egyeztetése kapcsán.

Tudok személyes üzenetet mellékelni a csomaghoz?

Igen, az ajándékcsomagok ára már alapból tartalmazza az egyedi szöveggel ellátható, csomagon belül elhelyezett üdvözlőkártya elkészítését.

Mi történik, ha a címzett nincs a szállítási címen?

A futár két alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszakerül raktárunkba, a szállítási díjat pedig kiszámlázzuk a megrendelőnek.

Fokozottan kérjük, hogy olyan szállítási címet ad meg, ahol futár biztosan el fogja tudni érni a címzettet.

Rossz címet adtam meg, mit tegyek?

Kérjük fokozottan ügyelj, hogy helyesen add meg a szállítási címet!

Ha megtörténik a baj, akkor kérjük, mielőbb lépj velünk kapcsolatba és minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy a csomag a megfelelő címre kerüljön kiszállításra.

Azonban, ha téves cím magadásának következtében a futárszolgálat nem tudta kiszállítani, vagy rossz címre kézbesíti a csomagot, abban az esetben sajnos felelősséget nem vállalunk és sem a csomag árát, sem a szállítási díjat nem tudjuk megtéríteni.

KÉRDÉSED VAN?

LÉPJ KAPCSOLATBA VELÜNK