Bellio Trade Kft.
Cím: 1222 Budapest, Nagytétényi út 100. 3. emelet
Email: hello@bellio.hu
Telefon: + 36 70 550 7026
GYAKORI KÉRDÉSEK
A weboldal üzemeltetője a Bellio Trade Kft. 1222 Budapest, Nagytétényi út 100., telefonszámunk: +36 70 550 7026, email címünk: hello@bellio.hu
Elképzelhető, hogy a Gyakori kérdések között is megtalálod a választ a kérdésedre.
Ha mégsem, lépj velünk kapcsolatba a kapcsolati űrlap kitöltésével, vagy küldj emailt a hello@bellio.hu címre.
Rendelésed értékét online bankkártyás, előre utalásos, vagy 20.000 Ft alatt utánvétes fizetéssel egyenlítheted ki.
Igen, rendelésed személyesen is átveheted telephelyünkön, melynek címe: 1222 Budapest, Nagytétényi út 100.
A számlát a megrendeléskor megadott email címedre küldjük el emailben.
Nem, a megajándékozott nem kapja meg a számlát, hanem azt a megrendeléskor megadott emailed címre küldjük el.
Nagy hangsúlyt fektetünk az igényes megjelenésre, ezért a termékeket prémium dekorszalmával kibélelt, minőségi díszdobozokba csomagoljuk és az alkalomhoz illő díszszalaggal kötjük át.
A rendeléseket expressz futárszolgálattal szállítjuk, melynek ideje magyarországi címek esetében a feladástól számítva általában 1-2 munkanap.
Belföldi címek esetében a szállítás díja egységesen 1.990 Ft / cím.
Igen, fizetésnél, a pénztár oldalon van lehetőség szállítási dátumot megadni, amelyet minimum 2 munkanappal a szállítás előtt szükséges jelezni.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk a kért dátum betartásában, azonban adódhatnak olyan esetek (pl. futárcég kapacitása, készlethiány), amikor a kérés nem teljesíthető. Ez esetben felvesszük veled a kapcsolatot új dátum egyeztetése kapcsán.
Igen, az ajándékcsomagok ára már alapból tartalmazza az egyedi szöveggel ellátható, csomagon belül elhelyezett üdvözlőkártya elkészítését.
A futár két alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszakerül raktárunkba, a szállítási díjat pedig kiszámlázzuk a megrendelőnek.
Fokozottan kérjük, hogy olyan szállítási címet ad meg, ahol futár biztosan el fogja tudni érni a címzettet.
Kérjük fokozottan ügyelj, hogy helyesen add meg a szállítási címet!
Ha megtörténik a baj, akkor kérjük, mielőbb lépj velünk kapcsolatba és minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy a csomag a megfelelő címre kerüljön kiszállításra.
Azonban, ha téves cím magadásának következtében a futárszolgálat nem tudta kiszállítani, vagy rossz címre kézbesíti a csomagot, abban az esetben sajnos felelősséget nem vállalunk és sem a csomag árát, sem a szállítási díjat nem tudjuk megtéríteni.